Saturday, April 9, 2011

Love...

I'm in love with this...


it's not the TV channel but it's a place for learning..
haha...TLC ni bukan channel Astro 703 tuh..tpi channel tu aku suka gak bukak...
TLC yang aku nak dipost ni adalah Terengganu Language Centre...bawah pentadbiran Perpustakaan awam terengganu..
Aku menuntut ilmu selama lebih kurang sebulan kat sini..
Banyak kenangan manis yang aku peroleh kat sini..
Teacher2 cool gile :)

UMI
Mr. Jo
Madam Aini
Madam Nora
yang banyak mengajar kitorang erti kehidupan



Aku rindu group Callibre...
u r always in my heart...
Aku doakan korang berjaya.. 

Let's the picture talk
2 dri kiri ,umi,madam aini,madam nora

degil kau ye...

smile :)

kitorang lagik

centre:Mr. Joachim...mmg power ..aku salute mr. jo

tgk je la..
credit to:
umi 



No comments:

Post a Comment